Ідеї енергозберігаючих проектів, запропоновані українськими школярами

20 серпня Ідеї енергозберігаючих проектів, запропоновані українськими школярами

У 2011 році Іван Северін, будучи учнем Малої академії наук України, розробляв варіанти теплопостачання для гірського готелю. Учень-інноватор вибрав для свого наукового дослідження питання теплового насоса. Вже в 2011 році він звертав увагу на те, що енергетична безпека України вимагає зменшення завеликих об’ємів споживання газу. І для зменшення цього показника слід впроваджувати теплові насоси. Результати дослідження учня, де він показав переваги теплових насосів, стали основою для пропонованої системи обігрівання комплексу «Зірка Буковеля» на основі теплової помпи.

У 2014 році прізвище цього інноватора, тепер вже студента, можна знайти в довіднику «Конкурс  науково-технічних  проектів учнів Intel-Техно Україна 2014. Тези робіт.». Тут він є укладачем доповідей учнів з різних областей України, котрі пропонують свої інновації в галузі енергетики. Його інтерес до впровадження способів заміщення газу і пошуку нових цікавих технологій, реалізовується й в новій площині: допомогти іншим винахідникам «протоптати» свою стежку до енергонезалежності та інновацій.
 
Близько 30 тем перераховано в довіднику. Короткі анотації деяких тем нижче:
 
Учень 10 класу, Павло Співак, бачить інтерес у створенні вітро-гідроакумулюючої електростанції в Ялті. 
 
Учень 9-го класу з Києва,  В'ячеслав Вінницький, пропонує спосіб плавлення снігу на дахах, щоб уникнути ризику травмування людей і майна від падіння вниз, ще й для використання талої води на господарські цілі. 
 
Костянтин Шевченко (11 клас, Маріупольський НВК) зосередився на енергозбереженні в громадських будівлях. Пропагує світлодіодне освітлення, додаткову теплоізоляцію стін, встановлення терморегуляторів і приладів автоматичного регулювання температури.
 
Дмитро Коваль (10 клас, м. Шепетівка) цікавиться нетрадиційними способами отримання струму. Його дослідження показали, що електричний струм можна отримати з лимона, яблук і  найцікавіше, з звичайної картоплі. Один лимон -  2 мВ. Ще один експеримент: алюмінієвий стержень  забив в  стовбур  дерева, а мідну  трубку  занурив  на  17  сантиметрів  в землю – отримав потенціал постійного струму в 368-420 мВ.
 
Олександр Кучер (9 клас, Скала-Подільська ЗОШ) пропонує в якості фотовольтаїчного перетворювача – світлодіод. Він використав концентратор для свого способу і виготовив демонстраційну  модель сонячної електростанції з параболічним  концентратором,  де  в  якості  фотоприймача використано фотодіод, закріплений у фокусі концентратора.
 
Христина Гуменюк (10 клас, Чортківська гімназія) запропонувала водопідйомний пристрій, котрий використовує пряму сонячну енергію. Робота складається  з двох циклів – нагрівання та охолодження за допомогою легковипаровуючої  рідини і еластичної ємкості, за принципом ерліфта. Конструкція може заощадити до 80% енергії на підйом і на підігрів води влітку і до 40% весною та осінню, що за рік складе близько 400 кВт  заощадженої енергії на одну людину.
 
Джерело: ecotown.com.ua/ 
Зареєструвати новий навчальний заклад

Активація користувача

Для активації введіть код, що Ви отримали у Вашій школі, натисніть кнопку, та слідуйте інструкціям